Strike Ten Entertainment
OCC takes on a bowling-themed bike for Strike Ten Entertainment. Rick rolls a strike with a bowling ball tank, while Sr. takes Mikey to the farm and makes like a matador. In the spirit of the build, the crew hits the local lanes.