The Iron Maven
This 1961 Volvo PV544, the Iron Maven, was an all-women SEMA build. It's Bogi's latest in a string of amazing SEMA cars, and today it is in the shop to fix a no-run issue, and to add an exhaust system to get this vehicle sounding as good as it looks.