Alex vs Mediterranean
Eric Adjepong brings in chefs from California, Texas and New York to show up Alex Guarnaschelli in a battle of Mediterranean dishes. These experts attempt to blow Alex out of the water by earning favor with judges Gabriele Bertaccini and Einat Admony.