Stuck in the Name of Love
Fernanda has a virtual date. Tiffany and Ronald seek counseling with a therapist. Jesse helps a friend who's in the hospital with COVID-19. Rachel and Jon talk with a lawyer about new delays in their visa. Jenny and Larry sing karaoke for their neighbors.