We've Reached Our Final Destination
Shawn worries how he'll feel about Alliya if she gets plastic surgery. Luke wants a decision about the prenup from Madelein. Ani meets up with Kyle, but his accusation leaves her horrified. An emotional Alex realizes Adriano may never change.