The Trouble With Two Tops
Daniele shocks her friends with her wedding plans. VaLentine worries sex will be complicated with Carlos. Aryanna gets ready to take her son to meet his father, Sherlon, in Jamaica. Frankie fell in love on vacation, but his girlfriend has a girlfriend.