Thank U, Next
Family therapy pits Andrei against Libby's family. Ed rekindles a relationship, and Liz makes a life-changing decision. Bilal and Shaeeda hit a roadblock. Kim and Usman struggle to get on the same page. Angela learns devastating news. Jovi and Yara part.