Blindsided
Ricky's patience wears thin as he waits for Melissa, Jon adjusts to his new role as a dad, and Michael welcomes Angela to Nigeria. Then, Karine takes Paul's test, Tarik arrives in Manila, and Jesse meets Darcey's daughters.