Tania, Syngin, Jovi, Laura
Happily Ever After's Tania and Syngin whip up wild bedroom details, The Other Way's Laura spills about sex with ex-husband Aladin, and Season 8's Jovi is strapped to a lie detector. Then, see a surprise reunion with a 90 Day couple who "vanished."