Fat City
John Huston directs this drama about two boxers on opposite sides of their careers as they face the rounds of life.
John Huston directs Stacy Keach and Jeff Bridges in this drama about two boxers at the opposite ends of their careers: between the beginning to the decline, they fight through each round of life, facing that failure is closer than success.