The Man Next Door
This acclaimed dramedy filled with acid humor follows the strained, blazing coexistence between two next-door neighbors.
In this dramedy, two neighbors must put up with each other in an uncomfortable coexistence due to a conflict of interests. As tension between them escalates, their relationship becomes increasingly abrasive and blazing.