Attack of the Mega-Muttley
During a race through Japan, another of Dastardly's schemes gone wrong causes Muttley to grow into a giant monster and attack Downtown Tokyo. With IQ's help, the Racers build a super-cool mega mech to take on the rampaging pooch.