The Original Heavy Hitta
Jasmin is a young single mom who weighs 604 pounds and has lost almost all of her independence. Her mother was recently diagnosed with MS, and Jasmin knows that she must get bariatric surgery so she can take care of her mom and her 7-year-old son.