No Rhino, No Cry
Everybody wants to move up on the 405 list, especially Dominator, who has been winning a lot recently. AZN is fed up with new puppy Suzi's biting antics, so Farmtruck gets a dog trainer. Kamikaze takes a crack at the #10 spot.