Midwest Fireworks
Big Chief strikes a deal with racer Freakin’ Rican, allowing him to call out #10 Farmtruck in exchange for bootleg fireworks. There’s a shakeup in the middle of the list when #8 Derek gets called out by newcomer #9 Andrade.