Murdered in Broad Daylight
When Aliza Sherman is stabbed to death in broad daylight, police are convinced the attack was premeditated, and Aliza may have known her killer. Then, the fire that kills Sheila Deviney is ruled an accident until new evidence points to arson and murder.