Kissing Another Man's Wife
With the changing family dynamics, the Browns celebrate the holidays with new traditions. Meri takes a trip to NYC, David suggests that Janelle try a dating app for farmers, and Kody and Robyn decorate their Christmas tree with Aurora's new boyfriend.