Everything's Upside Down
The pandemic is pulling the Brown family apart, and tensions rise. Kody refuses to travel with Christine for Ysabel's surgery. Then, Christine gathers the wives for a pitch to move back to Utah, which ends in tears as she questions her marriage to Kody.