Laid-Out Dually and Ember Glow Hemi
Shorty's friend Monty wants to rebuild the car of his youth, an Ember Glow 1955 DeSoto. The car might be pink, but it has a hemi under the hood. Plus, a 2000 Chevy dually is a monster, but needs a new paint job, interior and tweaks to the air ride system.