Sex & Basketball
Whitney and Andrew attempt to bring their chemistry into the real world. Bela over-curates The Foxy's big spotlight. Kimberly accompanies Canaan to the Econ department’s awards banquet. Leighton visits the women’s center -- and Alicia.