A Shot in the Dark
Thirty miles outside of Dallas, in Royse City, Texas, Fire Captain Robert Poynter and his young wife Chacey enjoy an idyllic small-town life. But that’s shattered when a dramatic physical transformation leads to infidelity and a dead body.