You Went From Snickers Bar to Caviar
Kerry wants to look like a snack on her wedding day, but her outrageous entourage keeps stealing her spotlight! Gretchen needs a gown all four of her sisters will love, and Alex is back for her fitting, but she's wondering if she made the right choice.