You Look Like a Chicken!
Small-town girl Angelica is looking for bling in the big city, but her entourage is skeptical. Socialite Tracy needs an over-the-top dress for her royal Kentucky wedding, and Lonaa unearths a Randy dress from over 20 years ago for her wedding.