Launching a New Marriage
Dress shopping just got hot with Iron Chef's Cat Cora and her fiancee Nicole. To keep things spicy, the women want to hide their final looks from one another with blindfolds! Bride Rain needs a dress that fits inside one of Coney Island's scariest rides!