I Want My Daughter to Look Like a Sexpot
When Randy's mom visits, she shares her fiery opinions with everyone shopping. Meanwhile, a timid bride's appointment gets hijacked by her very provocative mother, and another bride needs a gown suitable for TWO big secrets!