Mom's Day, Mom's Way
Dina is 50 and fabulous, and she is looking for a dress as sassy as she is. Laura wants a simple lace dress but is having trouble pleasing her young entourage, and Shandel wants to look glamorous in a fitted dress, but her daughter Paige doesn't agree.