Makeup Mom Makeover
A single mom wants to transform her bland sunroom and beige bedroom into curated spaces inspired by the French Quarter and Old Hollywood. Working with an older rental, Carmeon takes on terracotta floors, family heirlooms and the fifth wall -- the ceiling!