The Meanest Drunk in the South
Former police officer Warren Horinek was a mean drunk, so when his wife, Bonnie, ended up dead from a gunshot wound, he was convicted of her murder. His advocates believe Bonnie committed suicide and hope Chris and Fatima will help to free Horinek.