Bedtime
It’s Pocoyo and Pato’s bedtime but Pocoyo isn’t tired. Every time Pato is just about to fall asleep, he is disturbed by Pocoyo. Eventually Pocoyo is tired out too and together we help Pato drift off to sleep at last.