Beware of Dog
A plea for help compels Tia Torres to deal with an out-of-control pit bull, leaving the owner grappling with a heart-wrenching life-or-death decision. With no kennel space left at Villalobos, parolee Cameron persuades Tia to join him on a wild rescue.