Divine Rescue
Former adopters return to Villalobos Rescue Center to find their dog a companion. Marcel rescues a dog abandoned at a church. Tia and M2 search for a dog near an abandoned trailer and Tania and Mariah try baking dog treats to raise funds for the shelter.