Silent Night Holy Slime
As the Busbys celebrate Christmas, Danielle prepares for an invasive test to determine whether she needs heart surgery. Meanwhile, four of the Quints start ballet, the Busbys say goodbye to 2020 and Adam enlists the girls to make a surprise for Danielle.