Utah’s Lion King
When ranch-hand Rex Tanner and his friend June Flood go missing in suspicious circumstances, local investigators Ralph Stansfield and Wally Hendricks uncover an explosive story of paranoia, greed and dynamite in the remote desert canyons of central Utah.