Tickle's Restaurant
On the midseason premiere, Tickle and Carol open their new restaurant while Tickle contends with conflicting priorities. Mark and Digger enlist Amanda to improve their wildly popular hazelnut rum. Back on his own two feet, Josh shocks his outlaw partners.