Sweet Corn Revenge
After Mike asks the wrong shiner for help, Mark and Digger land a skilled new partner. On a mountain run, Mark and Huck nearly meet the barrel of a gun. Jerry attempts a comeback as a land sale forces him and Mike to abandon their column still site.