No, Matt Is an Island
Matt travels with Jeremy, Jacob, Papa Ron and two buddies to the beautiful British Virgin Islands for an adventurous sailboat cruise. Matt's increasing lack of mobility, however, leaves him on the sidelines while the others enjoy all the activities.