Escape to Orlando
With the remodel finally behind them, the Roloffs go to Orlando, Florida, for a much-needed escape. Amy leads the charge to get the family into vacation mode, but it takes more than belly-dancing, alligator catching and grub-worm eating to loosen Zach up.