Where's Amy?
With the fundraiser quickly approaching, Amy, Chris, Matt and Caryn scramble to get everything ready in time. Major chaos ensues as the guests arrive and Amy and Chris are nowhere in sight. Back in Battleground, Zach races to finish his new shop.