Pumpkins in Jeopardy
Matt is home from the hospital, but his relief is short-lived as he discovers a problem on the farm that could destroy pumpkin season. Zach and Tori plan a fun wedding anniversary trip, and Amy takes a huge step forward when she attends a singles mixer.