Maggie 2.0
When a botched update causes Maggie to reboot as "Magz," a super fun party animal, Ella, Slippy and Madhu are excited! At least until "Magz" excessive ways put them all in danger! Now, our gang have to figure out how to get Maggie 1.0 back, pronto!