Got to Steal A Rich Woman's Jewelry
In 1985, Kaysie Dudley's mother gets fired from her job caring for an elderly widow, and the pair plot to steal her rings as revenge. When the 77-year-old woman unexpectedly puts up a fight, Dudley resorts to the unthinkable -- cold blooded murder.