Home Sweet Homestead: Cold Hard Lockdown
The intense winter has frozen the water supply on the homestead, forcing Marty to hunt for a new water source. In Hawaii, Matt and his wife Katie self-film a lesson in Cacao harvesting on her family's plantation.