Fortune Favors the Bold
Dustin Hurt faces a dilemma: Risk his life and financial ruin by purchasing and mining one of the most legendary and inhospitable claims in Alaska or play it safe in the white water of McKinley Creek. As the old saying goes ... Fortune favors the bold.