Fistful of Nuggets
Dustin's gamble of investing his life savings into these claims is pays off after Carlos removes a monster boulder and finds chunky nuggets. Fred and crew battle the Trifecta, and a game-changing discovery proves Fred's theory of the ancient waterfall.