Married to the Mine
A "one-man band" British Columbia miner needs Freddy and Juan to triple his gold to avoid ruin. But once the rescue begins, it quickly becomes too much work for a solo operation -- meaning that the miner's reluctant wife must learn to use heavy machinery.