I Am the Darkness
Scott Di Lalla joins the fray as Tim and Sapphire use hypnosis to uncover secrets from the Broussard family's past. But a sinister spirit attachment hinders the experiment. Frustrated, the team seeks out the Darkness in two abandoned hospitals.