Commune or Cult?
Tree's party outburst puts him at odds with Patrick. Tyler dodges the consensus rule to build a storm shelter. Rumors of food tampering send Tisheila spiraling -- she flees The Garden. Tree and Julia make an exit. Tyler embraces his future in The Garden.