Home Is Where the Tension Is
As Chantel and Pedro settle into their house, they discover cracks in the foundation of their marriage. Winter prepares to undergo bariatric surgery in Tijuana, Mexico. Nicole pursues her dream of winning the Miss Dominican Republic beauty pageant.