Sometimes People Are Snakes
It's Royal and Angenette's wedding, and Karen is on a mission to get answers. Chantel and Karen have an explosive confrontation with Angenette's mom at the party. Meanwhile, Lidia is furious with Nicole, and Alejandro has a secret plan to please everyone.