The Writing on the Wall
Amy grows worried about her brother, Joel's, violent and erratic behavior. His girlfriend, Melanie, suffers abuse at his hands. They both discover their worst fears have come true when a man is shot dead, and Joel is engaging police in a lethal standoff.